kubusss genel de temizlik , çamaşır yıkama , ütü, bazen yemek yapıyor. Açıkçası genel de yemek yapmıyor 😅 bu durum biraz eşimden kaynaklı çünkü pek beğenmiyor yaptığı yemeği . Bana kalırsa iyi yapıyor :) eğer siz de yemek istiyorsanız öncesinde yemeklerini bir deneyin derim . Ben de uzun süredir bizimle çalıştığı için başka birisi ile devam etmek istemiyorum . Eşim de her gün gelen ,eşimin damak zevkine uygun yemek yapan birisini istiyor 😅 dediğim gibi yemek istiyorsanız siz ve eşiniz önce bir yemeklerini deneyin :)