vaveyla__ büyük kızımı 6 aylıkken ayırdım ama desteksiz uyuyordu, önce günzdüz uykularında odasına yatırdım sonra gecelere de geçtim, küçük ise gece çok ağlayıp uyandığı için şuan 6 aylık olmasına rağmen ablasının yanında uyutmaya korkuyorum 🥲 herhalde yaşına doğru falan az daha kendini bilince gidecek ablasının yanına.