melamu Hanımlar 25 günlük lohusayım kanamam baya azalmıştı bitti denecek kadar azalmıştı ama bugün tekrardan adet gibi başladı ve sancı da veriyor normal mi bilgisi deneyimi olan ? n
kacarseda melamu benimde şu anda aynı bu şekilde 27 günlüğüm bitti gibiydi regl sancısı gibi geri geldi regl kanaması gibi normal miymiş acaba
melamu kacarseda normalmiş yani çevremdekiler öyle söyledi. Şimdi 4 ay oldu doğum yapalı düzenli adet görüyorum