Kızlar merhabalar biraz bakındım ama nette net bilgi bulamadım size bi sormak istedim liseden kalma tek Bi ders vardı malesef zamanında veremedim sorunlardan dolayı. Lise bitti tabi sonuna kadar okudum ama diplomamı alamadım 1 dersten dolayı.
Şimdi açıköğretimden vermek istiyorum da tek 1 dersi
1 dönem mi veriyorum yoksa bütün liseyi baştan mı okumak gerekiyor ya bilgisi olan yazabilir mi lütfen?