Ne düşünüyorsunuz anneler
Genelde bebeklerin üçüncü haftasında gaz sancıları ortaya çıkarmış birkaç araştırma sonucu annelere yatmadan önce tane kimyon ve rezene öneriyorlar . Faydasını gören kullanan oldu mu merak ediyorum. Açıkçası Şuan 11 günlük ama bakımını tek yapacağım için endişe duyuyorum şimdiden araştırıyorum . Tavsiyelerinizi bekliyorum tecrübeli anneler