Sinemkaan25102022 Sevgili anneler benim sütüm 1 hafta sonra geliyor ilk bebeğimde öyleydi Şimdi ikinci bebeğime gebeyim Doğduğunda mecbur mama vereceğim bebelac gold gaz yaparmı
iki_prens_annesi_ Sinemkaan25102022 ben kullandım ama ilk doğduğunda değil ilk sma optipro kullandım gazlı bir bebekti 5 6 aylık olunca Bebelac kullandım şuan 15 aylık 2 gün oldu kestim mamayı
2kiz Sinemkaan25102022 yapıyor her mama gibi birazda bebekten bebeğe degisiyor benim ilk bebişim sürekli gazdan ağlardı 2. si öyle krizlere girmedi gaz için çok şükür bende Bebelac gold kullanıyorum
minikveannesii Sinemkaan25102022 merhaba ben önce Aptamil aldm bebeğim sevmedi içmedi daha sonra Bebelac Gold aldm sorun yaşamadık eltimde 1 ay önce doğum yaptı Aptamil ile başladı çok fena gaz yaptı şuan Bebelac Gold kullanyor memnun