Ebrubulut 1 yaş oğlum 2 buçuk aydır her yemekten sonra hemen kaka yapıyor çoğu zaman daha yemek bitmeden veya aradan 10 dk gecmeden nedenir nedir yasayan varmı
Madamehappyyyyy Ebrubulut Bağırsakları güzel çalışıyordur.:) arkadaşımın kızı aynı doğdu doğalı kilo alımı iyiyse doktorlar sorun görmüyor.
Ebrubulut Madamehappyyyyy ya bende acaba düzgün mü çalısmıyor diye düsünüyordum kilo alımı iyi evet birde ama ishal gibi oluyor yani doğduğundan beri hiç koyu bir kakası olmadi anne sütü alıyor hep ishale yakın oluyor
Madamehappyyyyy Ebrubulut Aynı şekil de hep ishal gibi diye şikayetçi.Benim oğlum tam tersi kabjz ve zor yapar mesela bu sorun.
Ebrubulut Madamehappyyyyy tamam içim ferahladı gerçekten doktora götürmeyi düşünüyordum bı turlu sıra bulamadım