aysebb Zengo 4 ten sonra daha hızlı uzuyor olabilirler benim kızım 5-6. ayında bariz şekilde uzamıştı. Birde tabi genetik faktörler etkili. 50 cm doğmuştu kızım şimdi 6,5 aylık 67 cm
Prensesin_Annesi_ Zengo Kızım 49 cm doğdu 6 aylık kontrolümüzde 68 cm di birazda genetik bence doktor gayet iyi dedi
rabiakumsal Zengo genede bakar canım kızım 52cm doğdu 6 aylık kontrolnde 70cm olmştu 5 aylıkken gttğmde hiç boyu uzamamştı 4 ve 6 aylık arasnda da 3cm tek uzamış ama doktor boyu norml dedi ve her ay uziycak diye bişy yok dedi ya boyu uzamz ya kilo almz