Kızlar bebeğimde reflü var ve sürekli kusuyor. 3 aylık oldu hâlâ devam ediyor. Bir şurup kullanıyoruz, biraz azalttı sanki ama hâlâ aynı. Bazen şurup da işe yaramıyor, az önce verdim şurubu da kustu. Kafaya takmayayım diyorum, geçecek elbet diyorum ama ne zamana kadar daha devam edecek bilmiyorum.