Kızlar bende salı günü taşınıyorum ağrıdan boluya öncelikle her eşyamın kolisini atmamıştım saklamıştım en küçük bir tabak veya bir eşyamın bile kolisi kutusu duruyordu içinde pat patları duruyor du güzelce hepsini kendi kutusuna koydum gerçekten büyük kolaylıktı ne gazete nede streçe ihtiyacım kaldı kolilere kıyafetlerimi katlayıp koydum direk dolaba dizerim ve her kolimin üzerine içinde ne olduğunu yazdım yatak vs onlarıda hurca koyup çuvala koydum kirlenmesin halılarımıda yıkatmaya verdim geriye perde kaldı onlarıda çöp poşetine koydum gittiğim yerde yıkayıp asarım hemen ve kolilerimi tabi ki yine atmıyıcam çünkü yine tayinciyiz belirli süreden sonra büyük kolaylık