MEmerve rica ederim 😇 biz fıtıktan çok çektik de ondan yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.. diğer tarafın da fıtıklaşmasını beklemek mi 😱 yazık çocuğa acı çekiyor. Madem diğer tarafta yok ben olsam daha oluşmadan hemen yaptırırdım. Bekledikçe fıtık büyüyo çünkü. Benim oğlum daha çok küçük olduğundan birçok doktor riskli deyip ameliyatını yapmadı, birde kan değerleri düşük olduğundan yapmadılar. Kısa sürede fıtık büyüdü ama doktorumuz yapabileceğini söyledi çok şükür bi sıkıntı da çıkmadı şimdiye kadar 🤲🏼🙏🏼 Belki de doktor bize öyle denk geldi bilemem ama ben memnun kaldım doktorumdan Allah razı olsun 🙏🏼