Bir kızım var üstüne tekrar hamile kalmıştım kürtaj oldum aradan 4 ay geçti adet gecikmem için kadın doğuma gittim doktorum pcos olduğumu ve Rahim duvarımda hafif kalınlık olduğunu söyledi. İnfolic hp diye bir hapa başlattı kullanan bu durumu yaşayan var mı? Pcostanmış tüylenmeler oldu vücudumda ve kilo veremiyorum