manolya42_ Kızlar 14 gün önce sezeryan oldum bir iki defa yan yattim acaba hata mı yaptım siz kaç gün sonra yan yattiniz
begonyas Bana hastanede bel ağrım için yatış pozisyonumu arada sağ ve sol olacak şekilde değiştirmemi önermişlerdi. Doğum yaptığım ilk günler denedim ve bir sorun olmadı. Aksine çabuk iyileştim.