shdemir Kızlar oğlum 3 gündür grip. Doktora götürdüm ufak bir soğuk algınlığı dedi 6 aylığız. Sürekli el agızda 3 aydır salya zaten uzun zamandır var. Dünde ilk defa ateşlendi. Ağzına bakıyorum bi beyazlık kabarma göremiyorum. Diş cıkarıcak olabilirmi? Yani dis cıkmadan önce diş etleri nasıl bir hâl alıyor?
Emine shdemir diş yeri beyaz oluyor eti şiş oluyor anlaşılıyor yani bizim alttan 2 tane var şimdi üstler şişmiş
EmineGneDemir shdemir bizde de beyazlık yok ama hemşire yeri hazırlamış dediesürekli eller ağızda ve akıyor ilk defa 2 gün önce ateşlendi
omerinannesi_2705 Emine Merhaba elimde MAM emzikler var araşırıp bakabilirsiniz birebir aventle aynı. Yurtdışından fazla almıştık hiç kullanılmadı 2 tanesini 80₺'den vereceğim 🌸
shdemir EmineGneDemir Bizimkisi hastalık ateşiymiş canım doktordaydık az önce boğaz enfeksiyonu geçiriyomuş iğne vuruldu düzeldi ateşimiz çok sükür
shdemir [bilinmeyen] Çok teşekkür ederim canım oglum kolik atlattık cok şükür. Zaten az önce doktordan geldik diş belirtimiz yokmuş ağızda. Boğaz enfeksiyonuymuş o yüzden ateşlenmiş 😔