sos20 Merhabalar. Doğum yapalı 5 gün oldu vücudumda aşırı derecede ödem var özellikle ayaklarım ve bacaklarımda. Suni sancıdan olduğunu düşünüyorum başına gelen var mı bu ödemi nasıl atarım. Suyu çok içiyorum faydası olmadı
goney sos20 benim de ödem toplamıştı vücudum ama ben sezeryanla doğum yaptım. 1 hafta sonra geçer demişti doktorumuz. Ödeme meyilli vücutlarda özellikle ayaklar bacaklar şişermiş.
adianne sos20 bol bol yürü sezeryan doğum olmuştum çok sismisti ayaklarım bol bol yürüyünce inmişti şişlikler
balmom59 sos20 ha birde emzirirken ayakların yukarda olsun uzat yani bazende yatarken ayaklarının altına yastık koy öyle bir süre uzan
aysycee sos20 bende doğum yapalı 6 ay oldu hâla ödemim var nasıl geçer bilmiyorum ilk zamanlar ayaklarım patlayacak gibiydi