Mikisss mutlaka dr unuza sorun..ben 35 haftalık hamileyken artık dayanamadığımı ve ilaç kullanmak istediğimi söyledim dr a..ama gerçekten kötüydüm dr ağlamaklı baktı yüzüme o derece🙈😅 ve tamam kullanın dedi..gebelik ileri haftalarda olduğu için de olabilir tabi..nefes alamayacak haldeydim