ugrakyagiz cebeci tıp fakültesinde öyle bi imkan yok maalesef eski usul dogum canı çıktı kızın en son bebegin kafası elime deyiyor die bagryordu hiç oturmadı hep ayaktaydi bibelinde suni sanci valla dr kucağına bi eli bebekte apar topar dogum haneye aldılar iki 3 bağırdı sonra çok şükür çildir cilidir bakan bi bebeğimiz oldu🥰🥰🩵🩵