flowers17 Kızlar bebeğim ek gıdaya başlayacak sizce hangisini almam daha mantıklı olur daha kullanışlı tecrübelerinizi yazar mısınız
DevosMom flowers17 bence ikisi de kullanışsız olur. Özellikle alttaki için söylüyorun mama sandalyesinin ön tepsisi hareketli olmalı, bebeğin ayak desteğinin olması gerekiyor. Kemeri sağlam olmalı. Attığınız mama sandalyesi modellerinden düşen çok fazla bebek okudum burada.
anonim99 flowers17 kırmızılı olanı kullanmadim onun hakkında yorum yapamicam ama mama sandalyesi çok işime yariyo. Bence sizin nerede yemek yediğinize bağlı. Yer sofrası yiyosaniz kırmızılı olabilir ama masasa yiyosani diğer mama sandalyesi daha uygun olur. Biz masada yiyoruz ve bebeğimin ogunleriyle bizimkini denk getirmeye çalışıyorum hep birlikte yiyoruz iyi oluyor mama sandalyesi. Ama bide şöyle düşünüyorum kirmiziliyi alınca bebek buyudukce sıkıntı olabilir daha çok hareketlenecek içinden çıkmak isteyefek daha kolay çıkar vs. Bence diğeri daha mantıklı ve ağır olmayaj küçük kullanışlı bişe olsun ayakları cikiyo sanırım odadan odaya taşıması çok kolay oluyo yeri geliyor ayaklarını söküp anneme vs goturuyorum uzun kalacaksam
Rumirum flowers17 hem yüksek hem alçak olarak bölünenilen mama sandalyeleri var onlar çok kullanışlı bence
anonim99 DevosMom bizimkisinde ayak desteği yok. Herkes ayak destekli olmalı diyo ama ayak desteği olsa benim oğlum net kendini atar ordan 😂😂 bazen kenar ayaklarına ayaklarıyla bastırıp kendini kaldırmaya calisiyo destekleri olsa neler olur bilemiyorum
DevosMom flowers17 Ben bunu tercih edeceğim canım doktor önerisiyle. Destekli, asansörlü, tepsisi hareketli, silinebilir minderli, 5 noktalı emniyet kemeri var.
DevosMom anonim99 atmaması için de hepsi kısmının hareket eden olanlardan almanız gerekiyor zaten. Desteksiz olmasının daha tehlikeli olduğunu söylüyorlar.
Beyzaveduru Ikea olanı kullanıyorum gayet güzel. Ayak desteği trendyolda satılıyor isim yazılı. Tepsisi çıkarınca yıkanıyor. Hafif evin içinde heryere taşınabiliyor. 8 aydır kullanıyorum
S_x_w flowers17 üsttekinin benzerini ve antilop ikisini de kullandım..üstteki ilk dönem daha minikken iş görüyor..çocuk büyüdüğünde hem küçük geliyor hem de bana göre güvensiz..kızım kendini zıplatarak hareket ettiriyordu mesela 😨antilopu severek kullandım zaten çokta durmadı kızım ve uygun fiyata gelmiş oldu
shibalba flowers17 alttaki ikea antilop Ben çok memnunum,ayak desteği alıp takabilirsiniz.biz öyle yaptık Taşıması ve temizlemesi çok rahat Tepsisi cıkıyor