Cigdem07 OmerinAnnesi1 Çok saçma ya allah aşkına neler duyuyoruz artık. Annes sütü ilaç bebeklerimize anlıyorum ama satmak nedir ya. Çok sütüm olsa sütü gelmeyen annelere veririm hayır işlerim ama satmak ney onu anlamadım.
OmerinAnnesi1 Ikrazumra19 bana çok saçma geldi ileride o çocukların yoku kesişip evlenseler ne olacak insan tek maddiyat düşünmemeli ya bi alerjisi varsa annenin kalıtsal hastalığı 😳
Smyrnaasimrani Anne sütü bağışlanır benim bildiğim satmak nedir ya üretici sen misin kan satmak gibi bişey bu ne günlere kaldık Allahim
Smyrnaasimrani OmerinAnnesi1 kişiyi tanımak yeterli böyle bir risk olmasin diye eskiden de süt kardeş vardı sonuçta insanlar bilirdi kim olduğunu aynı şekilde bilinebilir yine