twinsmomm2 şu an içiyor sıkıntı yok şurup koyuyorum çok az fakat egzamaları arttı ya. Bu mamayı içince mi denk geliyor mamadan mı bilmiyorum ilk kullandığımızda da böyle olmuştu fakat diyetle beraber başladığımız için alerjisine yormuştuk onu. Şimdi de ek gıda ve benim diyet açma sürecimle karışıyor anlayamıyorum mama mı ne diye ya. Mesela dün balkabağı denedik ondan mı acaba ya da ben et tavuk yiyorum ondan mı? Tam kafayı sıyırmalık.