Tkn ben ilk etapta orada olup takip ediyorum, çocuklar da beni görüyor. Sonra sonra birbirleri ile etkileşime girdikçe kenara çekiliyorum. Bazen iten kakan oluyor, hayır yapmayın diyorum. Devam eden olursa o da size yaparsa canınız acır diyorum, bunun üstüne daha da yapan olmuyor. Benimkiler ise fark etmiyorlar. Bazen bir oğlum çok ısrarla oynamak istiyor, diğer çocuk istemediğinde annecim o istemiyormuş hadi sen şununla oyna diye yönlendiriyorum