Erva1234 Cocugunda crp si yüksek cikan oldu mu tam sınırda olan. Olupta ne gibi onlemler aldiniz yada hangi bolume goturdunuz
sek_kahve Erva1234 CRP yüksekse enfeksiyon var demektir, antibiyotik tedavisi uygulanır. Ya çocuk doktoruna ya da acile gitmeniz gerekir
Gulay-07 Erva1234 benim bebeğim doğduğun da crp den 17 gün yatmıştı 79 lardaydi o zaman küçüktü antibiyotik tedavisi gördü çocuk doktoruna gitmelisiniz
susunbebekuyuyo Erva1234 104 çıkmıştı kızımın hastanelerde boş oda olmadığı için evde tedavi olduk sabah akşam 10 gün iğne yaptırmıştık ihmal etmeyin