Bebeğim 5 aylık düzenli bir uyku saatimiz var 19:00-20:00 arası uykuya geçiyoruz . Gündüz uykusu pek yok ona düzen oluşturamadık. Sorun şu ki önceden pışpışlayarak yada yanıma koyduğumda uyuyordu. 4 ay atağı gelmesiyle sadece sallayarak uyutabildim gene iyidi uyutuyordum gece sadece mama içmeye kalkıp uykuya devam ediyordu. Ama bir haftadır anamı ağlattı 1 de kalkıyor ve sallanmadan asla uyumuyor . Gece 2-3 e kadar sallıyorum. Bugün sallamayım dedim sabah 5-6 gibi uyanır 8 de gene bi uyku yapar . Saat 8 oldu gözlerini ovalıyor ağlıyor. Yere koydum pış pış yaptım yok. Kucağıma aldım sakinleşsin diye sakinleşiyor tekrar yere koydum mu bsıyor çılığı. Artık pes ettim gene salladım ne yapacam ben ya. Gece sallanmak istemezse sorun etmicem ama gece beni çok zorluyor