Benim bebeğim de öyleydi. Asla ama asla uyumuyordu herkes bu nasıl çocuk diyordu. Gerçekten çok zor bir süreç. Ama geçti biliyor musun.. ve ben o minik halini çok özledim. Vaktinde zorluyor ama sonunda özlüyorsun. Yorgunluğun da geçiyor, uykusuzluğun da. Birazcık sabır ♥️