Miray2024 Diyarbakırdahım. Şimdiden temmuz ayı gibi çok sıcak geçiyor. Kızım çok küçük. Daha 4 aylık. Önerebileceğiniz güneş kremi var mı? Ayrıca bu ayda kullanmaya başlanır mı bilginiz var mı?
arennehir Miray2024 bende Diyarbakırdayım kızım 9 aylık siveno alıp başladık kullanmaya kızım beyaz tenli vucudu cok hassas doktor gunes kremi surmeden asla dısarı cıkmayın dedi icerigide gayet temiz guzel
Bayancorek Miray2024 geçen sene de siveno kullanmıştım yine siveno tercih ettim. Beyaz tenli ve hassas cilde sahip oğlum, çok memnunum. 6 aydan önce önermiyor yalnız doktorlar bilginiz olsun.
Aysecan0335 Babyton diye bi marka var içeriği temiz bi bak istrsen ona. 10 aylığız aldım bende kullanmadım henüz Birde mecbur kalmadıkca 6 aydan önce önermiyoruz demişti doktorum
Meslisssas Miray2024 kendi sitesinden alabilirsin canım eczanede var mı bilmiyorum ben kendi sitesinden aldım
maygirl Miray2024 gunes kremi sadece yaz icin degildir 365 kullanabilirsiniz..siveno veya mustela temiz icerikli guzeller.