Kızlar merhaba, Happy Mom dan buraya geldim. Dün sabah oğlumu dünyaya getirdim ancak doğarken su yutmuş ve solunum sıkıntısı varmış, doktor kesin bir zaman dilimi vermemekle birlikte 3-7 gün civarında yatabilir, bu süre gelişime bağlı uzayabilir dedi, böyle bir şey yaşayan ve kısa sürede evladına kavuşan anneler var mı? Morale ihtiyacım var.