Merhaba arkadaşlar 11 buçuk aylık kızım son 3 gündür altını değiştirmeme izin vermiyor resmen kıyameti koparıyor pişik değil uzun sürede bekletmem hemen değiştiririm altını
ama son 3 gündür çok şiddetli bi şekilde ağlıyor
böyle bi durum yaşayan ve bu konu hakkında bilgiye sahip olan varsa görüşlerinizi bilmek istiyorum