Minnokkunannesi Dün sabah doğduğunda emzirdim. Öğle vakti yine emzirdim. Çok değildi ama yutkunma sesi vardı öyle böyle. Artmasını beklerken akşama süt kesildi. 2. Gün süt yok boş emiyor mama veriyorum. Ne yapabilirim
bebek0142 Minnokkunannesi iyi geceler canım. Stres yapma stres daha çok etkiliyor bir kaç güne fışkıracak o süt hiç endişelenme ☺️ sen sık sık emzirmeye çalış yavrunu güzel dusunceler çok önemli inan ki.
bebek0142 Minnokkunannesi bu arada sağım makinası varsa yanında onu kullan elektrikli olan ben daha ilk gecemde başlamıştım. Onunda faydasını görmüştüm. Bebisler hemen yoruluyorlar çünkü. Birkaç gün mama bende verdim ama sonrasında baktım sütüm fazlasiyla yetiyor inşallah senin de öyle olacaktır 🙏
duyguloji3478 Minnokkunannesi ilk olarak etrafında seni emzirirken strese sokacak biri birileri varsa onlardan uzak durarak başla işe sonrasında bol sağım yap süt gelene kadar her gün günde 3-4 kere 10 dk sağım 10 dk dinlenme şeklinde 30 dk boyunca sağ ılık duş aldıktan sonra göğüslerine saat yönünde masaj yap ve boşta olsa emzirmeye devam et geliyor inanki
ayseee_ Minnokkunannesi sezaryen sonrası çok normal canım ilk üç gün içinde banyo yaptıktan sonra gelir Allah’ın izniyle benimde damla damlaydi banyo yaptıktsn sonra geldi çok şükür, banyo yapana kadar göğüslerine sıcak su torbası koyup masaj yapabilirsin, boşta olsa emzir çeke çeke gelir insaAllah
hunilimomy Minnokkunannesi öncelikle hayırlı olsun 🤍 stres yapma bil su iç, dut kurusu hosaf kaynatabilirsin, dereotu ,kuruyemis, incir bunlar cok güzel artırıyor, yardım eden birileri varsa uykunu da alabilirsen gelir hemen sütün korkma
Ceycey001 Minnokkunannesi hemen eczaneden veya e bebekten beslak damla al suya falan damlatma eczacı fayda etsin dersen direk agzına damlat içemezsen biseye damlat dedi İlk 3 gün sabah ögle aksam iç 20 ser damla sonra 2 kere iç Sütün azaltıgını hissettikce kullan ben öyle yapıyodum
dksmdlos Minnokkunannesi sana tavsiyem biberona alıştırma benim de öyle oldu ¾ gün süt yoktu mama verdim biberona alıştı süt gelince de memeyı tutmadı 3 aylığız halen mama yiyor ne yaptıysak tutmadı midesini bulandırdı ağladı kıyametler koptu..en çok da şaşırdığım el kadar bebe kendisini nasıl öyle ittirip meme istemiyorum anlamında hareketler yapıyordu canını sıkma canı sağ olsun sağlıklı olsun ❤️🙏🏻
Deletedmom_116 Bestlak+Solgar B12 emziren anneler için olan. Yeşillik bol bol su, dut kurusu ye canım. Bol bol sütun gelecek. Emzirmeye mutlaka devam et mama veriyorum diye emzirmemezlik yapma.
Fatma06-10 Minnokkunannesi benimde sezeryandan sonra sütüm pek gelmedi ve mama verdim emzirdikten sonra.Bir aylık olunca da mamayı kestim sadece anne sütü ile besledim 7 aylık hala sütüm var sende sakın endişelenme sütün gelecek çok normal sezeryandan sonra böyle olması sen iyi beslen sitres yapma bol su iç dinlen ve sağım yap emin ol ki aratacak ☺️
mir2024 Minnokkunannesi bende sezaryen doğum yaptım hastanede sadece şırıngayla çekilebilecek kadar geldi sağarak tabiki mamayla destekledik sarılık olmaması için ama eve geçtiğimde sürekli sağım yaptım öylelikle arttı ve sonra emzirdikçe de çoğalıyor zaten merak etmeyin hemen olacak bişey değil doğumdan bir hafta sonra nerdeyse tam anlamıyla süt gelmeye başlamıştı sağım yapın sürekli sağlıkla büyütün 🫠🧡