duyguloji3478 flowerr12 bebeği tülbent gibi bir beze sarıp ılık banyo yaptırırsan etki edecektir birde calpol verebilirsin ateşi 38-39lardaysa ,aşırı kalında giydirme kuzum geçmiş olsun neyi var inşallah dişten kaynaklıdır
Sweett flowerr12 şuan bnde aynıyım 😞 ılık bir duş ve ılık limonlu suyla kompres bizde çok işe yarıyor
duyguloji3478 flowerr12 çok geçmiş olsun havalardan sanırım herkes hastalanıyor umarım bir an önce geçer iyileşir yavrucak🙏🏻🌸
Y6_ Kollarının altına kompres ve ılık bir duş iyi gelecektir geçenlerde bnm oğlum da ateşlendi öyle yapıyorum genelde Bn birde calpol veriyorum çok geçmiş olsun