Kızlar bebeğim 10.ayına girmek üzere 10 aylıkken bir atak var mı ? Yada siz 10 aylık bebekleriniz ile neler yapıyorsunuz nelerden keyif alıyor 8. Ay atağını 9. Ayda da dolu dolu yaşadık 10. Ay artık rahat mıyız yoksa bu atak 10. Ayda da var mı ? Bunu merak ettim eğerki varsa ne gibi durumlar yaşanıyor