bbbvvvkkke aynı şeyi ben de yaşıyorum yaklaşık 2 aydır atopik dermatit denip geri gönderildim, mustela stelatopia kullandım daha çok alerji yaptı. Bephantol sensiderm e geçtim kaşıntısı azaldı hatta cilt kuruluğu ciddi anlamda kayboldu, detarjanını değiştirdim siveno aldım, son 2 gündür kaşıntı ve kuruluğun ötesinde kabarmalar oldu. Hatta şu an acilde beklerken yazıyorum. Çocuk doktoru gerek yok deyip alerji doktoruna yönlendirmedi ne yapacağım bilemiyorum.