ygtirmk Bu gün akşam üzeri hapsurmayla başladı ve sonra geniz ve burun akıntısı başladı evde 3 yaşındaki kızım da gripti ondan geçti büyük ihtimalle daha önce geniz akıntısı yaşadığımiz için hemen zaditen damla verdim belli bir süre sonra serum ile buhar verdim ve parol verdim bunlaribdaha önce doktorumuz soyledigj için verdim ama daha önce sadece geniz akıntısı vardı sorum şu sizin bebekleriniz bu ayda bu tarz grip olduhunda doktor hangi ilacı verdi benimkilerle aynı mi diye karşılaştırma yapacağım farklı bir ilaç vermiyorlar diye düşündüm farklı bişey verirse doktora götüreceğim bostan yere de doktora götürmek istemiyorum çünkü hastaneler aşırı dolu ve mikrop dolu iyi edecem derken daha beter hasta etmekten korkuyorum cevaplarınız için şimdiden tesekir ederim
Ogretmenannex ygtirmk burnunu açın , bas ucuna karanfilli soğan , burnuna birer damla udihindi yağı , cold mix iki damla yakasına , ayak altına bir parça soğan üstüne çorap ,
duyguloji3478 ygtirmk benim kızım grip olduğunda doktor sadece burnunu sürekli temizlememi söyledi ilaç vermedi ateş olursa da calpol içirmemi söyledi buharda veriyorsanız en fazla 1 hafta sürer ama burnunu sık sık temizleyin fizyolojik serumla geniz akıntısına dönüyor biriken sümükler
mrs_moomm ygtirmk bas ucuna karanfilli sogan koyun olabildigince yakininda olsun. Benm öküz kaynana hasta hasta öptü yavrumu bir aylıkken grip olduk. Bilmiyorum tesadüf mü ama soğan yaptığım gün iyileşti
ecem2479 ygtirmk allah yardımcınız olsun biz de yaşadık zaditen verdim ama uyku yapıyor çok vermedim 3 gün falan vermiştim hastalık bir hafta sürdü burnunu temizleyin bol bol serum ile cekmiştim günde 1 kez valla cocuklar hasta olunca hayat duruyor
Emelezgi Burnunu açık tutun sık sık temizleyin. Ama balgamlı öksürük başlarsa yada öksürük olurda ilerlerse doktora gitmeyi ihmal etmeyin
ygtirmk Emelezgi yok oksurek te başlarsa giderim hemen diyirdum da olavak gibi değil baya çoğaldı gribi de mecbur götürmem lazim