Merhaba hanımlar bebeğim 3 ay 3 günlük normalde yemesi çok iyiydi ikizler bu arada kızım son 3 4 gündür ellerini emiyor deli gibi normalde emzik delisi emziği atıyor ellerini emiyor bu arada yavaştan ek gıdaya başladım mamada veriyorum aynı zamanda sebebi ne olabilir sizce