efnanveannesi35 boran06 niye saçma gelsin bende inanırım etrafımda çok var böyle giden okutan ama eşim pek inanmıyor böyle şeylere
boran06 efnanveannesi35 ben doktoruna da anlattım boyle boyle yaptık gecti diye doktoru da olabilir kına bitkisel bişey iyi gelmiş olabilir dedi
bbbvvvkkke Zeyzeyim akşamdan sabaha bile fark etti döküntüleri sönmüştü kızarıkları da geçti şuan bile ara ara kullanıyorum hala çok memnunum