Yasirefeninannesi İki gündür öğleden sonra yanaklarım sadece yanıyor kızarıyor bu saat oldu hala devam ediyor neden acab offf nette abuk sabuk şeyler yazıyor yok tiroid kisti yok menopoz şeker hastalığı falan
aysegul4523 Yasirefeninannesi tansiyon falan olabilir mi aklıma başla bısı gelmedi . İnternete bakmayın bas ağrısa kanser diyor :) Devam ederse olmadı bi acile gıdın
aysegul4523 Yasirefeninannesi siz tansiyonu kontrol edin bence bas donmesi olmaz zaten ama. En kötü bı kan değerlerinde baktırın çok geçmiş olsun