mucizem24 Kızlar bebeğim 2 aylık oldu hala akıntı şeklinde Kanamam devam ediyor bebeğim doğduğundan beri hastanede yatıyor çok üzüldüm gözyaşım hiç dinmedi neredeyse üzüntü de etkilemiş olabilir mi ? Bitmiyor Bi türlü