Esoz1110 yasemin_bilgili Ben götürmek çok istedim sudan nefret ediyor ağlıyor götüremedim içimde kaldı
mylittlebabbym Gerekli olduğu için değil güzel bir anı kalsın diye götürdük. 20-25 dk suda kalmanın hiçbir şeye faydası yok zaten. Gaz vs diyorlar da alakası yok yani. Ama çok güzel bir anı oluyor fotoğraflar kalıyor minicik balık gibiler :)
Zlm yasemin_bilgili emeklemeyen yurumeyen bebek için iyi bence bacakları falan güzelce hareket ediyo sonra masaj yapiyolar falan erkeklere kalsa herşey gereksiz 😊
bebitonunannesi_ yasemin_bilgili götürdüm bi kere,eşlere göre gereksiz tabi ,100 liraydı o zamanlar ben kendim ödedim
Maka_Paka yasemin_bilgili Oğlum tam bir su delisi. Cizre’de bulursam götüreceğim. Tüm gün suda tutsam niye burdayım demez.
tuanamoms_07 yasemin_bilgili yaz ayında doğduğu için götürmedim rota virüs enfeksiyonu bulaşabilir diye. Aşısını yaptırdıktan sonra da zaten 4 aylık olmuştu çok hareketli diye götürmedim.
NmalkoC yasemin_bilgili kolik ve asla uyumayan oğlum spadan sonra eve geldiğim gibi yatagında ilk kez desteksiz uyuyakalmıştı sonrasındada bol bol götürdüm rahatlaması için
ozummm Gerekli gereksiz diye düşünürsek bebek için öyle şeyler alıyoruz ki bazen kullanamıyor…Bebeğe yapılan hersey fayda amacından çok hatıra amacıyla yapılıyor
merve171214 yasemin_bilgili oğlumda da kızımda da götürdüm bir ay sonra 6 ay için gideceğiz konsept yaptırıp
kucukprensannesi yasemin_bilgili 4 aylıkken götürdüm kabızlığı vardı. O suda hem masaj yapıyor karnına çok iyi geldi güzelde uyumuştu. Gene imkan olsa götürürüm .
Zeynali yasemin_bilgili biz 6 seans gittik imkanım olsa daha çok gitmek isterim her anlamda iyi geldiğini düşünüyorum öyle ani olsun şu bu diye değil de denize havuza gidemedigimiz için suyla teması iyi oldu gaz diş atak dönemi için
alparslan1_ yasemin_bilgili ben küvetini doldurup içinede toplar atıp mini havuz keyfi yaptırıyorum arada o sayılmaz mı🥰 bu da bizim evin spası 😃
Maka_Paka alparslan1_ Bunu hergun yapıyorum, günlük rutinimiz arasında. Şimdi yine oynadı biraz kuvetinde uykuya geçmeye çalışıyor 😁
Papatya-eylul88 yasemin_bilgili ayyy cok istiyorum yaz gelsin gotürcem insallah ama bi tırsmiyoda degilim hijyen açısından kisiye özel su diyolar ama bilemiyorum cokta hevesim var
alparslan1_ Maka_Paka ben bunu rutin yapmak istiyorumda her zaman zamanım olmuyor bazen direk banyo yaptırıp çıkartıyorum. Bir de havalar biraz ısınsın o kuveti balkonda doldurup toplar atıp yapmayı düşünüyorum bakalım😃
Maka_Paka alparslan1_ Ben bırakıyorum kendi kendi oynuyor yarım saat o arada etrafı toparliyorum 😁 Sonra yıkayıp çıkartıyorum.