Her gece saat 4 olmadan uyumuyor. 50 günlük bebek. 5 yaş bir oğlum daha var onunla hiç ilgilenemiyorum ve bu durum hep böyle mi devam edecek? Nasıl uyuturum. Altı temiz, emzirdim gazını çıkardım ayakta salla yok, beşikte salla yok, elimizde battaniye arasına koyup sallıyoruz hala uyumuyor. Ne yapmam lazım duş da aldırdım yok uyumuyor. Papatya rezene içsem yada uyku yapan bitki sütten geçer mi? Yada ne içeyim ki onu rahatlatsın uyutsun