Öncelikle geçmiş olsun. Bizde 4 günlükken yaşadık bu durumu. Doktorumuz gaz damlalarını 1. Aydan önce kullanmasak iyi olur dedi o yüzden damla kullanmadık anam babam kundakladık bebeğimizi aldık kucağımıza bizim sıcaklığımızla ısıttık ayakta hareket ederek (tabi ilk etapta aşırı ağlıyordu bunları yaparken sonra dinlendi) sonra su ısıttık koyduk torbaya kucağımızdaykrn kundağın dışından ayaklarının olduğu kısımda elimle tuttum torbayı ayakları ısınıncada rahatladı ama eeen önemlisi senin kendini üşütmemen ve gaz yapacak şeylerden uzak durman. Rezene kimyon çayı iç her yediğine kimyon koy öyle ye