Aybarsmommy Kızlar biz Goon 5 kullanıyoruz ama bu ara çok taşma oluyor. Sleepy bio naturale geçmeyi düşünüyorum. Arasında boy farkı nasıl, bileniniz var mı?
ZeynepOzcan Aybarsmommy molfix kullanıyorduk bedenini bulamayınca goon 5 aldım bütün kıyafetleri kaka lekesi içinde kaldı neyse ki molfixe geri döndük molfix öneririm
alinduhatg Aybarsmommy sleppy kullanıyorum 12 kılo 5+ kullanıyoruz ishal olduğumuz dönemlerde bile taşma sızma yapmadı ve bırde o içteki bariyer denilen lastıklerı koparmama rağmen
MinikPandam_ Aybarsmommy sleepy diğer bizlere göre dah küçük ya da sıkı. kızımın bacaklarini poposunu kesiyor kıpkırmızı iz yapıyordu. goon daha geniş rahat
Kokina07 Aybarsmommy molfix 4numara kullanıyordum indirimde diye goon aldım ikisinde de taşma vs hiç yaşamadım çünkü çok uzun süre tutmuyorum