Kızlar bebeğim zaten doğduğu günden beri uyku sıkıntısı yaşıyoruz bebeğim 8 aylık tam son bi haftadır ne gündüz uyuyor ne gece basbas ağlıyor sürekli uyku esnasında hiç dişi cıkmadı dişmidir nedir yada neden böyle yapıyor aç olamaz ek gıda yiyor gayet iyi hazımsızlık sanmıyorum ama neden böyle gece sayamadığım kadar çok kalkıyo ve emmeden geri uyumuyor hadi gündüz 30-40 dk bi sekilde idare ediyorum ama artık cok yoruldum gece 15 kere kalkıyoruz sıkıldım artık uyumak istiyorum