Sevgili anneler oğlum bugün tam 6 ay 1 günlük 2. Ay aşısından sonra oğluma bişey oldu tam 4 ay meme emmek istemedi aç Bıraktı resmen kendini bense sinir krizleri geçirdim o emmek istemedikçe süt sağma makinesiyle birlikte gezdim kaşıkla içirdim saydığım sütleri bi ara doktorum kaşık mamasına başlattı mecburen çünkü memeye gelmiyordu bile meme emecek diye ağlıyordu sadece uykulu haldeyken emiyordu ve bu sebepten dolayı ben bütün gün onu uyutmaya çalışıyordum bütün bunlar olurken ben hiç vazgeçmedim beraber duş ten teması vs herşeyi deniyorum en son yatar pozisyonda emzirmeyi buldum sonra kucakta emmeyi tamamen Bıraktı ama son 3 gündür ben zorlamadan kendisi meme istediğini belli ediyor ve kucağımda meme veriyorum darısı bütün meme reddi yaşayanların başına 😊