Ftet Sürekli uyanık tam uyutuyorum dalıyor gözlerini açıyor 12 saattir hiç uyumadı doktora götürdüm muayene etti hiç bişeyi yok dedi evde sürekli ağlayan bebek doktorda ağlamadı doktorda bişeyi yok gidin dedi idrar tahlili istedi sadece ya ama bu bebek normal mi bu şekilde sürekli ağladı uyumadı gözlerinden uyku akıyor beni de emmedi itiyor beni ağlıyor mama yedi sadece beni niye bıraktı anlamadım çok üzüldüm bu gün artık onla beraber ağladık ama elimden bişey gelmiyor
Elistos1 Ftet gazdan dolayı olabilir mi acaba? Bu aydaki bebeklerin geneli gazdan ya da kabızlıktan kaka yapamamaktan uyumazlar durmazlar meme reddi yaparlar
meleksrn Ftet gazı olabilir adaçayı yağı ile masaj yapabilirsin. Ayaklarına sadece 1 er damla ama. 1 damlada karnına. Güzelce göbeğinden aşağı masaj çok işe yarar. Sırtına pat pat vurmakta çok işe yarar. 5 milim kadar rezene çayı vermenide tavsiye ederim ben veriyorum çok fayda ediyor. Bebeğim 1 aylık. Başka bi sorunu yoksa bunları yaparsan rahat eder. Rezene çayını kendinde iç.
Roro1 Ftet ilk 4 ay günü gelir 18 19 saat uyumazdı yani bu saatlerde 2 3 dakika gözünü kapatırdı o da ağlamaktan yorulduğu için sonra tekrar başlardı ağlamaya kolik bir bebekti. Bu 4. Ayına kadar devam etti ama ne 4 aydı 🙃 ne uyku var ne temizlik ne yemek yeme. Tek başıma bakıyordum birde hersey iki kat daha zordu. En büyük dezavantajım doğduğu günden beri meme emmek istememesi ben zorlardım falan derken 3 aya kadar getirebildim 3. Aydan sonra memeyi tamamen kesti sadece mama aldı. Bende çok doktor gezdim bir problem bulunamadı her seferinde elimiz boş döndük eve. Şuan 6 aylık hala ağlayan krizlere giren mızmız bir bebek ama ilk 4 ay gibi değil çok şükür. Öyle bende gün gün bekliyorum düzelecek diye 😊
minniks Ftet mamayı biberonla verdiysen meme reddi yasıyosundur buyuk bi ihtimal aglamasıda gazdandır
mlk_91 Kendinizi üzmeyin lütfen sizi anlıyorum 🙁annelik delilik gerçekten değişik tarifsiz bir his, duygu geçişleri çok keskin. Bebeğiniz sizdeki tedirginliği hissediyor lütfen önce sakin olun salavat çekin inşirah süresi okuyun bebeğinize bol bol dua okuyun çok şükür sağlık açısından sıkıntısı çıkmamış belki sancısı vardır güzel bir banyo yaptırıp bebe yağıyla masaj yapın inşallah düzelecektir hissiyatlari okadsr güçlü ki oyuzden önce siz sakin olun❤️
mlk_91 Benim bebeğim de bugün tam 1 aylık oldu benimde kafam bi garip herseye tedirgin oluyorum sebepsiz endişelerim var inşallah geçici bir süreçtir beni çok yoruyor bu duygu
Emir_zehra Oglumdan bilirim ki 3 ay boyunca gece gündüz uykusu hiç yoktu götürmedigim doktor kalmadi ama bisey bulamadim her seferinde elimiz bos döndük bizim 3 aydan sonra duzelmeye basladi inşallah sizin oyle bisey degildir gercekten cok zor anne olmak o donemler ne cektim
Ftet minniks nasıl düzelecek beni almıyor evet biberonla verdim çünkü sütüm azaldı baya doymadı ağladı mecbur verdim
Roro1 Ftet İyi gelen şeyler ise milyon pozisyon denerdim rahatlaması için sadece tek kolla karnını tutup hafif aşağı doğru sarkıtınca 1 2 dakika durur sakinlerdi. Beyaz gürültüde bir kaç dakika ddururdu.Bunun dışında maalesef tavsiyem yok çünkü denemediğim şey kalmadı asla durmazdı. Gaz içinde çok gaz ilacı kullandım en son sab simplex kullandım o iyi geldi diyecem ama zaten bu gaz ilacına gelene kadar 4 aylık olmuştu ve dönüyordu gaz problemi pek kalmamıştı.
minniks Ftet hafif zıplayarak tutturmaya calıs dolanarak, dusun altında, uykuluyken dene sutunu arttırmak icin bestlak, komposto, kuru dut deneyebilirsin bol su ve dinlenmekte onemli
Ftet minniks ağlayınca sütüm hemen gidiyor ama elimde olmuyor hemen gözümden yaşlar dökülüyor biri bişey desin hemen ağlıyorum geçen dayımlara gittim beni çok sever bu kız birmiş hali kalmamış dedi tutturdum bi ağıt çocuk gibiyim ya kendime kızıyorum
minniks Ftet cok normal daha lohusa sayılırsın kendini eve kapatma koy bebisi arabaya cık gez bi hava al sanada degisiklik olur iyi gelir evde daha cok sıkılırsın bide bol bol emzir emzirdikce sutun artar
bebek21 Ftet bizimde 2 aylık aynı durumlar bizde de var evet doktor bizede hiçbişeye yok dedi herkes 2. Ay atağı diyor 8. Hafta atağı bilmiyorum artık
bebek21 Ftet benim kızım şuan 2 ay 8 günlük hala huysuz öyle bakalım ne zaman bitecek inan bende sabırla bekliyorum aşırı yorucu bir süreç Allah hepimizin yardımcısı olsun ama çok tatlılar herşeye rağmen 🥲♥️
2kiz Ftet kaka yaptı mı yapmadiysa bir çay kaşığı zeytinyağı icirin bide sutunuzun tadı mi tuzlu acaba bı bakın