Herkese merhaba 10 buçuk aylık bir bebeğim var 9 aylık gibi odasını ayırdım kendi odasında yatmaya başlamıştı uykuları da düzene girmişti gece yatıp sabaha kadar deliksiz uyuyordu fakat şu sıralar gece 1-2 kere uykulu bir şekilde uyanıyor uyutup yerine koyuyorum tekrar uyanıyor babası uyutmaya gittiğinde kıyameti koparıyor ben alınca susuyor hatta eğer yanıma yatırırsam sabaha kadar deliksiz uyuyor neden böyle olmuş olabilir