Laydaren Merhabaaa. BETTY SAM markasına ait. Ürünün kendisini çok anlaşılmadığı için çekmedim. Ama isteyen olursa istediği yerleri de çekerim. Etiketi üzerinde, kutusunda. Fiyatı siz belirleyin, ama tadında belirleyin tabii.
bussyy1710 Laydaren kaça sattınız acaba? Daha önce görseydim alırdım sizden. Oğlumun mevlütü için aldım ben de 36 beden trendyoldan. Çok zarif oldu herkes bayıldı
sahrabalam2 Çok güzel çok narin yağ gibi kayıyor resmen . Ama ben asla saten kumaşı kendime yakıştırmıyorum . Fiyat olarak da beni zorlar teşekkür ederim 🌺
Laydaren sahrabalam2 Yorumunuzu şimdi görüyorum, kusura bakmayın lütfen🥲 Diğer saten elbiselerim kadar ince değil, astarlı vs. Eğer beğenip yalnızca fiyatta tereddüt varsa hallederiz o sorun değil ❤️
Laydaren bussyy1710 3 tane sattım bu zamana kadar. 2 tanesini 1000 tlye 1 tanesini 900 tlye verdim, 2 tanesini de hediye verdim. Hala 3 tane var başka modellerinden 😊
Laydaren trn-mom55 Ama seri elbise satışı diye ban yer miyim bilmiyorum 🥲 size modelleri söylesem trendyoldan baksanız olur mu ? BETTY sam hepsinin markası. 1 tane 42 merry kruvaze yaka beyaz var 1 tane 38 beden Degaje yaka ekru var 1 tane de 44 beden görseldeki elbise var 😊 hepsinin adını trendyol arama yerine yazarsanız hemen çıkarlar
Laydaren bussyy1710 Şimdi yine zam gelmiş. Her baktığımda fiyat değişmiş oluyor 😂 Amaa hiç şey yapmayın, zaten 36 beden yoktu 🙈