YeliZumra Merhabalar anneler kızım 2920 gr doğdu şu an 1 aylık 3800 gr gaz sancısı çok oluyor ve kaka yapmakta çok zorlanıyor. İlk kızım günde 3 4 kez yapıyordu. Bunda neden böyle bir problem yaşamış olabilirim? Bu konuda tecrübesi olan var mı
Madamehappyyyyy YeliZumra Sizde kabızlık var mı? Anne kabız olunca bebek de oluyor derler.. ( bende öyle çünkü.) Ve doktora sormalısınız ilk zamanlar çok 💩 oluyordu bizde. Suan bazen gün de 1 kez bazen 2 gün de 1.
hbbt YeliZumra kaka yapmakta değil gaz çıkarmakta zorlanıyordur karnını masajlar yapın ayak altinada gaz çıkarması için yardımcı olun kendi kendine yapamaz 🥰
YeliZumra Ogulluana haftada bir kontrole gidiyoruz. Bağırsak sorunu düşünmek için erken dedi bir defa lavman ile boşalttı bağırsağını sonra baya düzelmişti ama bu gün hiç yapamadı ve hiç uyuyama çocuğum
YeliZumra hbbt yapıyorum ama kakasını günde bir defa yapması da sıkıntı değil i doymadığı anlamına mı geliyor bağırsak problemi mi anlayamadım
Y6_ Gazı olabilir kız kardeşimin de 1 aylık bebeği var oda öyle dr lavman yapmış geçen acile gitmişlerdi