Merhaba hanımlar . Annemm akciğerden tomografi çekildi bugün raporu çıktı ama Salı günü gösterebileceğiz doktoruna sistemden bakınca raporunda değişik şeyler yazıyor araştırınca kötü şeyler çıkıyor 😔
Tomografi sonucundan anlayan birileri varmı acaba aramızda ? Annem için dualarınızı bekliyorum kimin duası kabul olur bilinmez ..
Çok üzülüyorum ona bişey olacak diye..