annakaraninaa Kızlar bebeğim 11 aylık 9.5 aylık olduğundan beri geceleri yatağında sürekli yüzüstü sonra tekrar sırtüstü dönmeye çalışıyor bunu yaparken de uyanıyor bütün gece en az 10 kere uyanıyoruz bu yüzden. Bu durumu yaşayan var mı aranızda neden oluyor ne zaman biter ? Bebekler yeni beceriler kazandığında bunu sürekli yapmak isterler böyle bir şey duymuştum ama bebeğim 4 aylık olduğundan beri dönüyor ve şimdiki durum çok uzun sürdü . Helpppppp 😩😩😩
cnn1808 annakaraninaa Bizde 8.5 aylığız aynı dediğin gibi devamlı dönüyor uykusunu bölüyor bende nedenini bulamadım burda bekleyeyim bari
Balevlatsahibi annakaraninaa benim oğlumda öyleydi gece beslenmesi de yaptığı için reflü olmuş du birde kulak enfeksiyonu onlar düzelince sık dönmeler huzursuz uyumaları bitti
hirambaby annakaraninaa belki beşik dar geliyordur. Benim kızımda evimizdeyken sürekli uyanıyordu. 3 haftadır memleketimdeyim yer yatağında yatıyor maşallah hiç uyanmıyor. Eve gidince de yer yatağı hazırlamayı düşünüyorum
annakaraninaa Kulağında bi sıkıntısı yok düzenli kontrollerimizi yaptırıyoruz gece de bi kere besliyorum ama yok sırt üstü koyduğum an dönmeye başlıyor Balevlatsahibi
hirambaby annakaraninaa Benim kızım da aşırı deli yatıyor. Annemlere geldiğim günden beri maşallah gece uyuturum sabah uyanır. 1 günlüğüne evime gittim o gece yine uyumadı. Eğer kızımın kendi evine garezi yoksa beşiğini istemiyor 😀
Sef41 annakaraninaa rahat rahat dönmek istiyolar alanı daralınca uyanıyordur annesi bizimkide öyleydi yere aldım yatağını alanını genişlettim etrafını yastıklarla destekledim mışıl mışıl uyumaya başladı şuan 19 aylık 1.5 kişilik yee yatağında uyuyo😂😂😂
Kuzeynepp annakaraninaa 18 aylıgız gece koydugum yerde asla bulamıyorum😁 yeri dar geliyordur yazanlar olmuş çift kişilk yatakta oglumla yatıyorum yatagın % 95 lik alanı kendisine ait 😁 yaylanarak yatıyor sebebi baska olmalı bnde acaba gazı mı var raht değil die düşünüyorum ama hergün mü be cocugum 😁
Menessasmom annakaraninaa benim kızımda öyleydi beşik dar geldiği için rahatsız olduğu için yapıyodu o zamandan beride yer yatağındayız yayla gibi dönüp duruyo çok deli yatıyor bu yüzden hiç beşik kullanamadık
Bet2506 Benim kızım da öyle dön allah dön 9 aylık 🙈 Dönmek için emekleme pozisyonuna gelip devam ettiğinş bilirim uykusuna :) Tek korkum yüzünü yatağa gömüyor nefes alamaz allah koruusun diye bakmaktan uyuyamıyorum ama sanırım bunu akıl edebilir artık 🙈