yenibiranne4 Hayırlı geceler mama kullananlara bir sorum olacaktı kızım 6 aylık oldu 2 numaraya geçmeli miyim? Takip ettiğim bir ebe ben 1 numaraya devam ederdim demişti ama açıklamasını hiç hatırlamıyorum siz ne yapıyorsunuz?
Merve1601 yenibiranne4 mamaya göre değişir canım mesela hipp mamalarda 6. Ayın sonunda der aptamil de 6. Aydan itibaren der
hirambaby yenibiranne4 6 aylık olduğumuzda doktoruma sorduğumda henüz 2 numaraya gecmememi söylemişti. 1 ay daha 1 numara kullanmalısınız dedi. Çünkü ilk 28 gün yenidogan olarak geçiyor. O yüzden ilk ayı baz almıyorlar.
yenibiranne4 Nacafa içerik bakımından değişik diyordu izlediğim kadın da bende birin içeriği daha mı iyidir ki diye düşünmüştüm
delirmeceler yenibiranne4 ben tüm değişimlerde doktorumuzla ilerledim ikizlerimde ve 6 aylık olmadan 2 numaraya yaşına 20 gün varkende 3 geçirdi