Papatya-eylul88 Neden olur kızlar dokunsam,pjamam degse,aciyor varmi başina gelen 6 ay oldu bugune kadar bisey yoktu..regl oldum gidemedim doktora canım cok sıkılıyor özellikle sol yanim
meteeehann Papatya-eylul88 2 ay oldu bende sezeryan olalı bebeğimin tekmeleri bile acıtıyor sizin kadar değil ama iç kısmında ara ara ağrı ve bıçak sağlanması gibi oluyor gidince doktora sormayı da unutmuşum ilk sezeryanim
Minel-inannesi Papatya-eylul88 sezerydan sonra gobek kalmis olupta ust uste deri degiyosa pişik olmuş olabilirmi? Bi ara benim ouleydi, kizin pisik kreminden surdum, iyilestikten sonra atleti gobek altina gelcek sekilde giydim.
asilpoyrazinannesi Papatya-eylul88 benimde iç çamaşır lastiği değip sıkarsa aciyor beli yüksek Çamaşır kullanıyorum rahat oluyor
Deryaumay Çatlaklarin varsa onlar aciyor muhtemelen aynisini 1 senedir arada yaşiyorum yaniyo aciyo vs yada çatlak oluşacak da olabilir